Najčastejšie otázky
Skúste odpoveď na svoju otázku nájsť tu:
Telefonická objednávka
Môžem si tovar objednať telefonicky?
Áno. Naši pracovníci s Vami radi vytvoria objednávku a poradia pri výbere v pracovné dni od 8:00 do 16:30 hod na tel 0918/665 685. Neváhajte nás kontaktovať!
Nákup na splátky
Predávate tovar na splátky?
Áno. Podrobné informácie a podmienky nájdete tu.
Športová poradňa
Neviem si rady s výberom športového tovaru?
Ak si neviete rady s výberom určitého druhu tovaru alebo sa nemôžete zorientovať v šírke nášho sortimentu skúste si prečítať články k jednotlivým športom v našej poradni, ktorá je určená práve vám k zjednodušeniu výberu a získaniu čo najviac informácií.
Rezervácia tovaru
Je u vás možné si tovar rezervovať?
Áno určite, je to možné a rezerváciu tovaru dopredu.
Vrátenie tovaru
Produkt nespĺňa moje predstavy. Môžem ho vrátiť?
Áno, produkt je možné do 14 dní od prevzatia vrátiť bez udania dôvodu. Tu nájdete kompletné podmienky pre vrátenie tovaru do 14 dní.
Poškodený balík
Prepravcom mi prišiel balík, ktorý javí známky poškodenia. Ako mám postupovať?
Ak zistíte poškodenie obalu či tovaru pri doprave, odporúčame takýto tovar odmietnuť prevziať alebo vyhotoviť spolu s prepravnou firmou záznam o poškodení.
Poškodenie zásielky zistíte po rozbalení
Pri prevzatí zásielky je zrejmé, že je poškodená. Ako mám postupovať?
V prípade, že zistíte poškodenie po rozbalení zásielky, neodkladne nás kontaktujte.
Budeme túto zásielku reklamovať u prepravcu, ktorý k Vám vyšle technika, ktorý vyhodnotí škodu a spíše s Vami zápis o poškodení zásielky.
Dodaný výrobok je nefunkčný
Dodaný výrobok je nefunkčný. Ako mám postupovať?
V prípade, že zistíte, že dodaný výrobok je nefunkčný, je toto riešené ako reklamácia. Reklamovaný tovar do Vás odvezieme zdarma v dohodnutý termín na reklamáciu.
Následne ho na naše náklady pošleme späť na Vašu adresu. Pri reklamácii je nutné postupovať presne podľa reklamačného poriadku.
Náhradné diely
Je možnosť si k zakúpenému produktu objednať náhradné diely?
Áno. Ak máte záujem o náhradné diely, napíšte svoje požiadavky na email info@mastersport.sk Naši pracovníci s Vami dohodnú všetko potrebné.
Platba prepravnej spoločnosti
Akým spôsobom môžem prepravnej spoločnosti uhradiť zásielku?
Prepravná spoločnosť môžete platiť v hotovosti alebo platobnou kartou. Kuriér Vám vystaví príjmový pokladničný doklad.
Záručný list
Pri tovare som nemal záručný list.
Ako záručný list Vám slúži vystavená faktúra, ktorá býva priložená pri každom tovare v priesvitnej obálke. V prípade, že ste faktúru neobdržali môžete si ju vyžiadať mailom alebo telefonicky.
Ako uplatním zľavový kód?
Dostal som od vás zľavový kód, ako ho môžem uplatniť?
Vlastníte zľavový kód? Výborne, ako ho teda použiť? V 1. kroku objednávky, pri zobrazení tovaru v Košíku ho vpíšte do poľa s názvom "Zľavový kód", a dajte "Skontrolovať". Zľava sa Vám odpočíta z ceny nákupu.
Je nutná registrácia?
Musím sa pri nákupe u vás registrovať?
Nakupujete u nás prvýkrát a nechcete sa registrovať? Nemusíte .... V našom e-shope môžete vykonať buď jednorazový nákup bez registrácie, alebo môžete nakúpiť ako náš verný a registrovaný zákazník a využívať výhody napr. dopravu zdarma nad 80 €.
Neváhajte nás kontaktovať na on-line chate, na telefóne 0918 665 685, prípadne mailom: info@mastersport.sk, radi vám otázky zodpovieme.