Ako nakupovať
Formy nákupu
Nákup v našom obchode je úplne jednoduchý. Nakupovať v našom obchode môžete:
- online přes náš e-shop www.mastersport.sk
- telefonicky: +421 0918 / 665 685
- emailem: info@mastersport.sk
Ako celý nákupný proces prebieha
Nákup v našom e-shope mastersport.sk sa dá zhrnúť do 5 základných krokov.
1. krok – Výber tovaru
Pre vloženie tovaru do košíka stačí kliknúť na tlačidlo Kúpiť pri tovaru, o ktorý máte záujem. Ak máte záujem o viac kusov rovnakého tovaru, upravte počet priamo v nákupnom košíku alebo pri rekapitulácii objednávky pred jej odoslaním.
Ak potrebujete doplniť informácie alebo poradiť s výberom, neváhajte nás kontaktovať. Radi Vám pomôžeme a poradíme.
2. krok – Platba a doručenie
Po zvolení produktov je potrebné vyplniť údaje k doručeniu objednaného tovaru a zvoliť spôsob platby a doručenia.
Ponúkame dve možnosti nákupu:
- s registráciou – registrovaní klienti majú u nás výhody (napr. dopravné zadarmo pri nákupe nad 80 € a za podmienky, že odoberajú naše novinky e-mailom), ak ste už zaregistrovaní, stačí sa prihlásiť. V prípade, že by ste v budúcnosti chceli nejaké údaje vo Vašej registrácii zmeniť, kliknite po prihlásení na Môj účet.
- bez registrácie.
Pri zadávaní údajov môžete zvoliť možnosť nechať si zasielať novinky - newsletter. Na email, ktorý uvediete v objednávke, Vám budeme občas posielať naše novinky a akčné ponuky. Nemusíte sa báť, že zahltíme Vašu emailovú schránku. Budete tak mať prehľad o akciách a nových produktoch v našej ponuke vždy ako jedni z prvých! Túto možnosť môžu zvoliť ako registrovaní, tak aj neregistrovaní zákazníci.
3. krok – Potvrdenie objednávky
Kontrola, úprava a odoslanie objednávky. Po objednávke Vám bude na email automaticky odoslaný prehľad uskutočnenej objednávky, ktorý Vám slúži zároveň ako kontrola aj potvrdenie objednávky. Dbajte preto na zvýšenú pozornosť pri zadaní e-mailu. Ak je email v objednávke v poriadku a napriek tomu Vám potvrdenie objednávky neprišlo, kontaktujte nás.
4. krok – Informácie o expedícií/vyzdvihnutie zásielky
Emailom Vám príde informácia o expedovaní tovaru prepravcovi / pripravení na vyzdvihnutie na odbernom mieste.
5. krok – Prevzatie objednaného tovaru
V dohodnutom termíne je potrebné tovar vyzdvihnúť. Ak nie ste s výrobkom spokojní, je možné ho bez udania dôvodu do 14 dní vrátiť.